2011. augusztus 25., csütörtök

ÚJ beépített hűtőszekrény, eredeti csomagolásban! PKM KS120.4A EB

ÚJ beépített hűtőszekrény, eredeti csomagolásban! PKM KS120.4A EB:
Hello!
Én értékesítés egy teljesen új, beépített hűtőszekrény a PKM.
A modell neve: PKM KS120.4A EB

Megvettem a hűtőszekrény mellett egy konyha, 2 hét. Mint már egy nagyobb hűtőszekrény, én nem ezt a beépített hűtőszekrény. A hűtőszekrény soha nem volt kicsomagolva. Amikor meglátogatja, de akkor csomagolja ki a hűtőszekrény és egy rövid teszt.

Mert azt akarom, hogy megszabaduljon a hűtőben gyorsan szeretnék egy vicces ára 150 €.

A hűtőszekrény kell felvette, szállítás nem lehetséges.

Itt eIHE leírást találtam az interneten:

Bárki, aki az egyetlen érték a nagy nevek, de még mindig szeretnék vásárolni egy termék, amely az összes szolgáltatást rendkívül jó minőségű tanácsokat a beépített hűtőszekrény PKM KS120.4A teljesen korrekt. A 105 literes (15 liter, hogy a fagyasztó), akkor elég nagy.

Az energia osztály áll a minimális energiafogyasztást. A tiszta és rendezett belső tér van egy állítható magasságú, valamint egy törhetetlen üvegből készült lemez, amely megvédi a növényi rekesz. Még egy zöldség-fiók a fedélzeten. Az ajtó két univerzális polc és egy üveg rack.

A 39 dBA zajszint mellett a PKM a legcsendesebb egységek a piacon. Az ajtó megálló jobbról balra cserélhető. A termosztát fokozatmentesen állítható!

Jellemzők:

- Energiahatékonysági osztály: A
- Fagyasztó: 4 csillag / 15 liter
- Hűtőtér: 90 liter
- Megfordítható ajtónyitás
- Automatikus kiolvasztás
- Állítható termosztát
- Törhetetlen üveg fedelét a növényi rekesz
- Belső világítás

Én vagyok a legjobb elérhető e-mailben. Azt is hívj 18:00 után óra, és egy időpontot.

E-mail: mike.levant @ gmail.com
Mobil: 0163/9648623
Ár: 150 EUR VB