2011. augusztus 26., péntek

Konyha akartam! Konyha / főzőfülke / EBK

Konyha akartam! Konyha / konyhasarok / SFBC:
Helló,

Én mozgó egyenes és keres egy jó használt konyhában. Ezeket fehér, vagy más (modern) színes, mint a csiszolt vagy ország stílusban. NO modell német tölgy vagy világos narancs, vagy valami hasonló. Számomra ez áll a sarokban (szög főzés), de vagyok rugalmas. Ez Solte ott minden esetben, a beépített sütő kerámia főzőlap. A / s hűtő / mosogatógép nem feltétlenül, ha van, de boldog.
Ezen kívül, 3-4 és 3-4 alap szekrények falra szekrények voltak szép.

Jó lenne, ha tudnál küldeni nekem egy képet. A Hamburg területe (+100 km) tudom felvenni a konyhában (teherautó). Lehet felvenni múlva vagy még később (I eredetileg mellékelt rudimetär).

Köszönet és üdvözlettel,

Boronafog
Ár: VB